سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شهر من گمشده است اردکان
وبلاگ حرف هایی خودمانی است در مورد شهرم حرف هایی که شاید به تعداد شهر های ایران قابل تکرار باشند
شنبه 90 اسفند 13 :: 10:18 صبح ::  نویسنده : دختر کویر

محمدرضا خاتمی در حاشیه مراسم ختم پدر عبدالله نوری در جمع خبرنگاران گفت: در شرایط فعلی احساس نمی‌کنم که باید در انتخابات شرکت کنم و کاندیدای مورد نظر خودم را در انتخابات مجلس نهم انتخاب نکرده‌ام و از این رو در انتخابات شرکت نمی‌کنم.


همچنین عبدالله نوری در حاشیه این مراسم گفت: در انتخابات مجلس نهم شرکت نمی‌کنم و نسبت به لیست‌های اعلام شده از سوی‌ احزاب، چه اصولگرا و چه اصلاح‌طلب اطلاعی ندارم.

سیدمحمدخاتمی رئیس دولت اصلاحات هم در حاشیه مراسم ختم پدر عبدالله نوری در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سؤال که آیا شما در انتخابات شرکت می‌کنید یا خیر، به گفتن جمله "مخلص همه شما هستم"، بسنده کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که عدم حضور شما در انتخابات آیا به معنای تحریم است، گفت: شما که هرچه دلتان می‌خواهد، می‌نویسید.

این خبر مربوط به چند روز پیش بود که همتون خوندین و ....

و اما امروز:

یک منبع مطلع در گفت و گو با خبرنگار سیاسی "انتخاب"، حضور سید محمد خاتمی رییس جمهور سابق کشورمان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تایید کرد.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب، خاتمی با حضور در شعبه "وادان" از توابع شهرستان دماوند، رای خود را به صندوق انداخته است.

همچنین خبرگزاری اصلاح طلب ایلنا نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی با انداختن رای خود به صندوق در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرد.


خاتمی که در دماوند به سر می‌برد، بعد از ظهر روز جمعه با حضور در امام‌زاده‌ای در این منطقه رای خود را به صندوق انداخت.

فارس هم گزارش داد: سید محمد و علی خاتمی با حضور در شعبه "وادان" از توابع شهرستان دماوند در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

سید محمدخاتمی مقارن ظهر امروز با حضور در پای صندوق اخذ رای در وادان از زیرمجموعه‏های حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه، رای خود را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صندوق انداخت.

سید محمد خاتمی را امروز علی خاتمی برادرش در زمان‌رای‌گیری در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه همراهی می‌کرد.

فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز این خبر را تایید کرد و گفت: سید محمد و سید علی خاتمی با حضور در مدرسه ابتدایی امام صادق (ع) در این منطقه در انتخابات شرکت کردند.

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد ادامه داد: این مدرسه در شعبه وادان به سمت کیلان قرار دارد و ساعت اخذ رای از سید محمد و سید علی خاتمی نیز 13 و 53 دقیقه ظهر امروز بوده است.

وی همچنین حضور محمدرضا خاتمی، برای شرکت در انتخابات در این منطقه را رد کرد



موضوع مطلب :
<   <<   11   
درباره وبلاگ

آرشیو وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 26
کل بازدیدها: 120427

عنوان لوگوی شما



>