سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شهر من گمشده است اردکان
وبلاگ حرف هایی خودمانی است در مورد شهرم حرف هایی که شاید به تعداد شهر های ایران قابل تکرار باشند
پنج شنبه 90 اسفند 25 :: 9:48 صبح ::  نویسنده : دختر کویر

احمدی نژاد به سوال نمایندگان پاسخ داد که کاش نمی داد

ولی در باب حجاب و پاسخی که داد بنده به این فکر افتادم که  چرا هیچ کس در برگزاری نمایشگاه بهاره مبلمان و امثال هم نظارتی روی پوشش فروشندگان نمیکند مگر نه اینکه شما دارید از شون اجاره می گیرید خب خیلی ساده البته اگه اساسا مسئله حجاب براتون ارزشی داشته باشه می تونید قید کنید که فروشنده باید این حد از حجاب رو رعایت کنه و اگر نه باهاش برخورد میشه

توی کشور ما یه مسئله خنده داری که در باب حجاب وجود داره اینه که اونجایی که مردم انتخاب کننده هستن ازشون می خوایم حجاب رو رعایت کنن برای مثال رو در مغازه ها می نویسیم از پذیرفتن بانوان بد حجاب معذوریم بعد هم بهش عمل نمی کنیم چون سودمون به خطر می افته ولی اونجایی که داریم خدمات ارئه می کنیم مثل همین نمایشگاه حاضر نیستیم یه همچین قیدی بزاریم تا شاهد نباشیم فروشنده ی محترم در حالی که آرایش داره و شالش در شرف افتادنه جلوی همسر محترمش با پسر جوانی شوخی می کنه و..... .

 حداقل نتیجه اش این میشه که پسرک بیچاره ( که قبلش هم درمورد حجاب و چراییش هیچ اطلاعاتی از سوی هیچ نهادی بهش داده نشده) موقع ازدواج از مادر محجبه اش می خواد یه زن براش بگیره که چادری نباشه یه کم هم آرایش کنه و قس علی هذا.

جندی قبل یه جایی یه کلاسی می رفتم که شاید ماجرای اون رو هم نوشتم . یکی از خانم های محترم یه مانتوی بسیار تنگ می پوشید به نحوی که کلی طول می کشی تا بتونه زیپش رو ببنده یکی از بچه ها بهش گفت برای چی اینقدر مانتو تنگ می خری زن جوان بدبخت جواب داد: شوهرم اینجوری دوست داره می گه از لباسی که آویزون باشه خوشم نمی آد.

این مردها رو کی تربیت کرده چی شده که اینا اینجوری شدن  آیا غیرت خود به خود نابود می شود؟ شما چی فکر می کنین؟




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

آرشیو وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 28
کل بازدیدها: 120578

عنوان لوگوی شما



>