سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شهر من گمشده است اردکان
وبلاگ حرف هایی خودمانی است در مورد شهرم حرف هایی که شاید به تعداد شهر های ایران قابل تکرار باشند
چهارشنبه 94 اسفند 5 :: 7:28 صبح ::  نویسنده : دختر کویر

 سالها قبل نظریه ای ارائه شد مبتنی بر نظریه توهم توطئه و در ایران این نظریه چون چماقی بالای سر هر استکبار ستیزی وجود داشته و البته دارد . هر چند که این روز ها با گذر زمان و برملا شدن راز های تاریخ به عده ای که گوش شنوا داشته باشند ثابت می کند که  توهم توطئه خود یه توطئه است برای خواب خرگوشی عده ای ساده لوح .

اما امروز می خواهم پرده از بیماری خطرناک دیگری بردارم از همین ریشه توهم . بیماری که باعث می شود منتقدان را بیسواد و بی شناسنامه و لبو فروش و..... بخوانیم . بیماری که باعث می شود کوچکترین انتقادی را تخریب بنامیم و نام این بیماریم توهم تخریب است .

علائم توهم تخریب بیش از همه در رئیس جمهور محترم نمود دارد اما باید عرض کنم نمونه عجیب دیگری از آن نیز در شهرستان ما وجود دارد. در شهر کوچک ما آقای تابش نماینده مجلس شورای اسلامی در طی 16 سال گذشته است و البته کاندید این دوره از مجلس. شواهد توهم تخریب در جناب تابش از این قرار است که ایشان کوچکترین نقدی را بر نمی تابند و عمیقا اعتقاد دارند اینها  خط تخریب است که نمی دانم از کجا خط می گیرند و غیره . 

در سایتی به سادگی از ایشان خواسته می شود تا کپی مدارک تحصیلی خود را منتشر کنند و نتیجه شکایت از سایت است .

در سایت دیگری فیلمی از کارگرانی منتشر می شود که سالیان است حقوق خود را از کارخانه ای طلبکارند اما مسئولی را پاسخگوی درخواست خود نیافته اند و بعد مدیر سایت از طرف نماینده محترم مورد شکایت واقع می شود. 

جناب نماینده ، به خداوند خدا قسم انتقاد سازنده است و البته می تواند باشد به شرطی که شما کمی فقط کمی ظرفیت پذیرش انتقاد را در خود بالا ببرید . 

انتقاد می تواند باعث بهبود عملکرد شما شود تا خود 74 سالگی نماینده اردکان باشید پس لطفا در درمان این بیماری (البته همه گیر در میان مسئولین ) خود کوشا باشید.

توهم تخریب بیش از هر چیزی شما را تخریب می کند و بیش از پیش به فضای خفقان آلود شهر دامن می زند.

توهم تخریب بیش از پیش مردم را دلسرد می کند .

یامن اسمه دواء وذکره شفاء




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

آرشیو وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 120061

عنوان لوگوی شما



>