سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شهر من گمشده است اردکان
وبلاگ حرف هایی خودمانی است در مورد شهرم حرف هایی که شاید به تعداد شهر های ایران قابل تکرار باشند
شنبه 90 دی 10 :: 12:53 عصر ::  نویسنده : دختر کویر

 بنده در مطلب قبلی گفتم آنچه باعث شده تابش سه دوره متوالی نماینده مجلس شود وابستگی ایشان به خاتمی می باشد ولی از آنجایی که تلاشم بر این است که از مسیرحق خارج نشوم تصمیم گرفتم دلیل های دیگری را که در این انتخاب پیاپی موثر می دانم ذکر کنم و در پست های بعد به شرح هر یک بپردازم.

  • وابستگی تابش به خاتمی که دلیل غیر قابل انکاری است.
  • او به واسطه این وابستگی و نفوذی که ناشی از آن است دست به اقداماتی برای اردکان زده است که توانسته مردم (البته نه همه را) تا حدی راضی نگهدارد.
  • تاثیر تعصبات قومی در آرا مردم اردکان
  • نا آگاهی سیاسی مردم اردکان در مورد وظایف نماینده مجلس و توجه نکردن به این نکته که مهم ترین وظیفه یک نماینده قانون گذاری است نه پیدا کردن کار برای پسر بنده با استفاده از نفوذ....
  • پنجمین دلیل که به طیف مخالف تابش بر می گردد این است که در طی این سالها این گروه ها نتوانسته اند به یک جمع بندی و یا اتحاد برسند و گزینه ای را معرفی کنند که مورد توافق اکثریت مخالفان تابش یاشد والبته در میان این گروه ها به دلیل وجود افرادی که هر یک خود را وزنه ای می دانند و هیچکدام حاضر به پذیرفتن حرف دیگری نیستند تفرقه افکنی و اقدامات خلاف اخلاقی نیز روی می دهد که جای تاسف دارد.

البته این ترتیب به معنی بیان اهمیت نیست و در باب اهمیت هر یک بعدا سخن خواهیم راند.

از دوستانی که درباره این وبلاگ اظهار لطف (از هر نوعی) فرموده اند تشکر می کنم و تقاضا دارم برای کامل شدن این لیست دلایلی که هریک از عزیزان در ذهن دارند به آن بیافزایند تا با بررسی همه آنها به یک تحلیل درست برسیم.

کاش خود آقای تابش وبلاگ های اردکانی را رصد می کردند شاید خود ایشان بتوانند بهترین دلیل ها را ارائه دهند

 




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

آرشیو وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 120075

عنوان لوگوی شما



>